Ahmad Anvari's Persian Weblog

Home › /var/log/blog

 Segway آقاي رييس جمهور!

امروز مقالبه جالبي در USA Today توجه من رو به خودش جلب کرد. مقاله در مورد رییس جمهور امریکا و اتفاقی که در حین Segway‌ سواري براش افتاد بود! (خبر/عکس)

«پرزيدنت بوش عمدا از Segway زمين خورد. اوه، مطمئنا! حتما يک توطئه هوشمندانه بوده! يک اعتصاب خاص براي نجات دادن صنعت نفت از دست تکنولوژيي که ميتونست قدرتش رو ازش بگيره! آخر هفته قبل، رييس جمهور امريکا سوار Segway خود شد تا امتحانش کنه و با کله به زمين خورد! اولين رييس جمهور امريکا که اين دستگاه را امتحان ميکرد، فراموش کرد که آن را روشن کند، بنابراين ژيروسکوپ هاي مسئول حفظ تعادل آن به کار نيافتاند و تعادل آقاي رييس جمهور کمي به هم خورد و ... (:

Fri Jun 20, 2003   (05:41 PM) | Permalink | Keep Reading

 بازگشت از وگاس

بازگشت از وگاس

ميدونم که اين وبلاگ بيچاره مدت زيادي که خاک خورده. ولي به زودي Update‌ ميشه و لينکهاي آخر هفته برميگردند. حداقل اين هفته که اينطور خواهد بود، هفته بعد احتمالا نه ولي بعدش دوباره به حالت عادي برميگرديم. به گيرنده هاي خود دست نزنيد!

به هر حال، لاس وگاس خوش گذشت، ديدن آرين و گشت و گذار با پسر عمه هاي عزيز مثل هميشه... Grand Canyon‌ جاييه که اگه گزارتون يه موقعي به اون اطراف افتاد، ديدنش جالبه. اگه وقت بشه به زودي عکسهاش رو توي سايت ميگذارم.

Thu Jun 19, 2003   (06:09 PM) | Permalink | Keep Reading

 روح تو قوطي؟!

روح تو قوطي؟!

اين يکي دو روز رو در مايکروسافت بودم و به صحبتهاي جان فلندرز از Developmentor در مورد تکنولوژي جديد مايکروسافت، دات نت، گوش ميکردم. به نظر خيلي چيز جالبي مياد (حداقل از صحبت تبليغاتي فلندرز که اينطوري به نظر ميرسيد..). و مثل هميشه هم بهترين قسمتش گرفتن DVD هاي Visual Studio .Net از اونا بود (گرچه قبلا خريده بوديمش...)

اين هم يکي ديگه از عجايب E-bay... فروش روح تو قوطي!!‌ تا حالا که قيمتش حسابي بالا بوده!

Wed Jun 4, 2003   (10:01 PM) | Permalink | Keep Reading

 فيلمهاي احمقانه!

تنيس و بسکتبال با گاکيک، لويک و هراج خوش گذشت! کبابش هم چسبيد!

هواي خوب اين روزها اجازه نميده که خيلي e-mail‌ چک کنم و لينکهاي آخر هفته رو انتخاب کنم... به هرحال ديدم که اين يکي رو نميشه از دست داد:

فيلمهاي احمقانه (ممنون از مرجان!)

Mon Jun 2, 2003   (05:33 PM) | Permalink | Keep Reading

Content may be reused according to the terms of the OPL.